پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226428
فرماندهان ايراني در دفاع مقدس مقابل ژنرال‌هاي چندستاره دنيا ايستادند
تاریخ انتشار : 1395/07/03 12:31:56
نمایش : 1185
فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري گفت: در دوران دفاع مقدس فرماندهان ما بدون هيچ آموزشي و با توکل به خدا توانستند در مقابل ژنرال‌هاي چند ستاره دنيا بايستند و امثال ان‌ها شهيد خرازي، همت، باقري و باکري‌ها بودند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ سردار رضا محمدسليماني فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري در همايش علمي- استاني معنويت و کادرسازي با رويکرد فرهنگ دفاع مقدس اظهار کرد: اگر ما در کشور پيشرفتي داريم همه آن را مديون دفاع مقدس هستيم.

وي با بيان اينکه در برهه‌اي از زمان ما حتي قادر نبوديم کوچک‌ترين سلاحي بسازيم افزود: به لطف خدا الان پيشرفت‌هاي ما خصوصا در امر موشکي بسيار قابل توجه است.

سردار محمدسليماني اضافه کرد: در دوران  دفاع مقدس فرماندهان ما بدون هيچ آموزشي و با توکل به خدا توانستند در مقابل ژنرال‌هاي چند ستاره دنيا بايستند و امثال ان‌ها شهيد خرازي، همت، باقري و باکري‌ها بودند.

فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: همه اين‌ها در پرتو دفاع مقدس اتفاق افتاده است و در کارنامه ايران ثبت شده است.

وي با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص اينکه جنگ يک گنج است اضافه کرد: ما بايد سال‌هاي سال راجع به دفاع مقدس کار کنيم و پيام اين سال‌ها را به مردم برسانيم.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html